مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-15فرهنگي

فیلم فجر برای بخش تبلیغات تا پایان آذر ماه فرصت داد


متقاضیان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تا پایان آذر فرصت دارند تا آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، ثبت نام شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سه رشته عکس، پوستر، تیزر و آنونس از 16 آذر و پس از انتشار فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آغاز شد و یکشنبه 30 آذر 99 به پایان خواهد رسید.

بر اساس این خبر، این بخش با هدف تشویق، تقویت و بکارگیری روش های خلاقانه و مؤثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و جذب حداکثری مخاطبین و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه در بخش های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم های سینمایی ایرانی برگزار می شود.

متقاضیان می توانند جهت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.

com، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شرکت و بارگذاری نمونه های آثار خود مطابق بند شرایط اختصاصی مقررات اقدام کنند.

بر اساس شرایط عمومی مندرج در فراخوان جشنواره سی و نهم، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی جشنواره، پس از عضویت در سایت جشنواره در قسمت ثبت نام فرم شرکت در مسابقه را تکمیل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم فجر برای بخش تبلیغات تا پایان آذر ماه فرصت داد

فیلم فجر برای بخش تبلیغات تا پایان آذر ماه فرصت داد