مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-15سياسي

پیشنهاد خواهرخواندگی «کرمان» و «جاوه»


سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اشاره به اینکه ترغیب همکاری بین استانی در ارتباط تجاری ایران و اندونزی، در برنامه ما وجود دارد، اظهار کرد: - ایسنا/کرمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اشاره به اینکه ترغیب همکاری بین استانی در ارتباط تجاری ایران و اندونزی، در برنامه ما وجود دارد، اظهار کرد: کرمان در ایران و جاوه در اندونزی به دلیل زمینه فراوان همکاری های مشترک می توانند خواهر خواندگی را به امضا برسانند و روابط را گسترش دهند.

محمد آزاد در نشست بررسی زمینه های همکاری مشترک کرمان و اندونزی به توسعه روابط دو طرف در هفتادمین سالگرد ارتباط بین دو کشور تاکید و بیان کرد: از زمان ریاست فادل محمد، بر کمیته مشترک ایرانی اندونزیایی اتاق بازرگانی اندونزی، توسعه روابط به خوبی شکل گرفته و ارتباطات دو کشور گسترش یافته است.

آزاد تصریح کرد: حجم تجارت ایران با اندونزی قبل از خروج آمریکا از برجام حدود دو میلیارد دلار بوده که در 2020 میلادی به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اشاره به اینکه ترغیب همکاری بین استانی در ارتباط تجاری ایران و اندونزی، در برنامه ما وجود دارد، اظهار کرد: کرمان در ایران و جاوه در اندونزی به دلیل زمینه فراوان همکاری های مشترک می توانند خواهر خواندگی را به امض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد خواهرخواندگی «کرمان» و «جاوه»

پیشنهاد خواهرخواندگی «کرمان» و «جاوه»