مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-15اقتصادي

اراضی کشاورزی ایلام نیازمند یک میلیارد و 640 میلیون متر مکعب آب است


استاندار ایلام از اختصاص 750 میلیارد تومان به طرح های آب و خاک ایلام خبر داد و گفت: اراضی کشاورزی ایلام نیازمند یک میلیارد و 640 میلیون متر مکعب آب است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام از اختصاص 750 میلیارد تومان به طرح های آب و خاک ایلام خبر داد و گفت: اراضی کشاورزی ایلام نیازمند یک میلیارد و 640 میلیون متر مکعب آب است.

قاسم سلیمانی دشتکی، در نشست کارگروه ملی سازگاری با کم آبی که با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو، مهندس اکبری معاون وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان کشوری و به صورت ویدئوکنفراس برگزار شد از برنامه ریزی و اقدامات خوب وزارت نیرو تشکر و اظهار کرد: در این دولت کارهای بزرگی در حوزه آب و خاک در استان ایلام انجام شده و در حال انجام است.

وی با اعلام این خبر که 750 میلیارد تومان با احتساب اعتبار طرح سامانه گرمسیری در سفر مقامات کشوری به طرح های آب و خاک ایلام اختصاص یافته است، گفت: در سفرهای مدیران و مسئولان بنیادها و نهادهای انقلابی نیز بیشترین توجه را به این حوزه داشته ایم و تلاش کرده ایم که اعتبارات را به این حوزه سوق دهیم.

وی در ادامه از کاهش 4 هزار متر مکعب مصرف آب در استان خبر داد و گفت: 20 هزار هکتار از اراضی استان ایلام از آبیاری سنتی به مدرن تبدیل شده و مصرف آب استان از 12 هزار متر مکعب به هشت هزار متر مکعب کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی کشاورزی ایلام نیازمند یک میلیارد و 640 میلیون متر مکعب آب است

اراضی کشاورزی ایلام نیازمند یک میلیارد و 640 میلیون متر مکعب آب است