مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-15اقتصادي

امضاء قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی


قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی اندیمشک به امضای مدیرعامل مپنا و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم امضاء  احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی اندیمشک که توسط شرکت مپنا انجام می شود، و همچنین 50 درصد از تأمین مالی و فاینانس این قرارداد توسط مپنا صورت می گیرد امروز در حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضای عباس علی آبادی مدیرعامل مپنا و اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور رسید.

افتخاری در مراسم امضاء این قرارداد گفت: برای انجام این قرارداد بیش از یک ماه کار کارشناسی انجام شد و علاوه بر اجرا 50 درصد از منابع این طرح نیز توسط مپنا تأمین می شود و اجرای پروژه های جدید برای حفظ سرمایه بین نسلی در صندوق بازنشستگی کشوری انجام می شود.

وی همچنین به پروژه های در دست اجرای که با صندوق بازنشستگی کشور انجام می شود اشاره کرد و گفت: پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان، پتروشیمی جم، پتروشیمی عسلویه، فولاد اوکسین و دیگر طرح ها نیز در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، برای اجرای این پروژه شرکت نیروتراز پی ریز زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان کارفرما و گروه صنعتی مپنا به عنوان پیمانکار قرارداد  احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در این مراسم معرفی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی

امضاء قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی