مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-15حوادث

فروشنده دوره گرد سکه های تاریخی دستگیر شد


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: دوره گردی که اقدام به خرید و فروش سکه های تاریخی می کرد، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

- ایسنا/کرمان فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: دوره گردی که اقدام به خرید و فروش سکه های تاریخی می کرد، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ سید علی حسینی افزود: براساس گزارش منابع محلی شهرستان ارزوییه فردی با عنوان انگشتر فروش دوره گرد اقدام به خرید و فروش اشیا عتیقه و سکه تاریخی می کرده است که کارکنان حوزه حفاظتی این شهرستان با آگاهی از این موضوع و یکسری تمهیدات اطلاعاتی متهم را دستگیر و به مقامات قضایی تحویل می دهند.

وی اظهار کرد: در عملیات مذکور 18 سکه تاریخی، 10 عدد مهره مرجانی، یک عدد حلقه از جنس مفرغ و یک عدد مجسمه به شکل انسان از جنس برنج کشف و ضبط شده است.

حسینی به همکاری شایسته نیروی انتظامی با نیروهای یگان حفاظت شهرستان ارزوییه اشاره کرد و گفت: باید با تعامل هرچه بیشتر با برخی از دستگاه های ذیربط و همچنین نیروی انتظامی برنامه های پیشگیرانه برای وقوع جرایم در زمینه میراث فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشنده دوره گرد سکه های تاریخی دستگیر شد

فروشنده دوره گرد سکه های تاریخی دستگیر شد