مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-15سياسي

وعده های بی انتها ی پرداخت مطالبات اساتید دانشکده کاربردی میراث یزد


صدای اعتراض حق التدریسی ها این بار از گلوی اساتید دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی در یزد بلند شده، معلمانی که خسته از وعده های متعدد مسئولان طی یک سال گذشته شده اند.

- ایسنا/یزد صدای اعتراض حق التدریسی ها این بار از گلوی اساتید دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی در یزد بلند شده، معلمانی که خسته از وعده های متعدد مسئولان طی یک سال گذشته شده اند.

یک سالی از تعطیلی دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی یزد می گذرد ولی اساتید حق التدریسی آن همچنان در انتظار تسویه حق و حقوق خود هستند و بارها نیز وعده رفع مشکل شان را از مسئولان و نمایندگان مجلس شنیده اند ولی گرهی از مشکلشان باز نشده است.

به دنبال شدت گرفتن انتقاد و اعتراض این اساتید و نظر به عنوان دانشکده و انگشت اتهام این اساتید به اداره کل میراث فرهنگی استان یزد به دللی پاسخگو نبودن به خواسته های آنان، به سراغ مدیر کل میراث فرهنگی استان رفتیم ولی این مسئول از ارتباط کم رنگ این مجموعه با دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی در عین تشابه اسمی می گوید.

این مرکز هیچ ارتباطی با میراث یزد ندارد سید مصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا راجع به مطالبات اساتید حق التدریسی دانشکده میراث عنوان می کند: دانشکده علمی کاربردی میراث یزد یکی از زیرمجموعه های یم کرگز آموزشی متمرکز در تهران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی انتها ی پرداخت مطالبات اساتید دانشکده کاربردی میراث یزد

وعده های بی انتها ی پرداخت مطالبات اساتید دانشکده کاربردی میراث یزد