مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-15سياسي

الزام فرمانداران و مدیران کل ستادی تهران به اخذ گواهینامه شایستگی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: فرمانداران استان تهران برای انتصاب به کانون ارزیابی وزارت کشور معرفی شده و در صورت اخذ گواهی نامه شایستگی پست می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا عباس پاشا صبح سه شنبه در دومین جلسه توسعه مدیریت استان تهران که با حضور شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی، جمال زنگیشه مدیر کل بازرسی استانداری برگزار شد اظهار داشت: واگذاری برخی اختیارات که سابقا متمرکز در استانداری بود به فرمانداران در کمیته توسعه مدیریت مصوب شده است.

عباس پاشا با بیان اینکه آموزش مجازی کارکنان و توانمند سازی مدیران و کارشناسان به ویژه در دوران پساکرونا به صورت مجازی برگزار می شود گفت: جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی نیز به صورت همزمان به ریاست فرمانداران در شهرستان های استان تشکیل می شود.

وی افزود: انتصاب مدیران در استانداری تهران بر مبنای نظام شایستگی صورت می گیرد و طبق مصوبه سال 97 سازمان امور استخدامی فرمانداران مدیران کل و معاونین مدیران کل فاقد سابقه مدیریتی باید گواهینامه شایستگی مدیریتی برای ارتقا را دریافت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران عنوان داشت: فرمانداران استان تهران برای انتصاب به کانون ارزیابی وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام فرمانداران و مدیران کل ستادی تهران به اخذ گواهینامه شایستگی

الزام فرمانداران و مدیران کل ستادی تهران به اخذ گواهینامه شایستگی