مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-15اقتصادي

صادرات 600 میلیون دلاری البرز


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: به دنبال این هستیم که رقم صادرات غیرنفتی استان در پایان سال 99 به یک میلیارد دلار برسد که تاکنون حدود 600 میلیون دلار آن محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهمرادی صبح سه شنبه به همراه رییس و هیأت رییسه اتاق البرز، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز و سرپرست فرمانداری اشتهارد به منظور رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی برخی واحدهای تولیدی و فاز توسعه ای آن بازدید کردند.

جهانگیر شاهمرادی در نشستی که به دنبال این بازدید برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این بازدید رفع مواردی از جمله مشکلات معارضات زمین های واگذار شده به صنعتگران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: واگذاری زمین ها برای استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک طی مراحل قانونی و با اخذ زمین از منابع طبیعی انجام شده است و در این خصوص همه مراحل لازم را طی کرده ایم.

وی تاکید کرد: زمین ها بعد از اینکه در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان قرار داده شد، در ادامه طی یک مراحل قانونی به صنعتگران و صاحبان واحدهای صنعتی واگذار شده است.

وی بیان کرد: وقتی شهرک صنعتی ساخته شده و واحدهای تولیدی در آن مستقر شده اند، دیگر امکان بازگشت زمین وجود ندارد و صنعتگر نیز وظیفه ای به جز بهره برداری از کارخانه خود ندارد، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 600 میلیون دلاری البرز

صادرات 600 میلیون دلاری البرز