مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 16:252020-12-14سياسي

بانوان مداح جامعه هدف بسیاری دارند


مسئول کانون بسیج مداحان نظرآباد گفت: بانوان مداح جامعه هدف بسیاری دارند، بنابراین عدم توجه به این قشر تبعات جبران ناپذیری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بهنام فیاض بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید کانون بسیج مداحان شهرستان نظرآباد که با حضور فرمانده سپاه نظرآباد، رییس سازمان بسیج مداحان و جمعی از مداحان شاخص این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تنها دلیل قبول این انتصاب به خاطر عشق و علاقه ای بود که نسبت به این امر داشتم.

وی با بیان اینکه چندین برنامه راهبردی کلی در کانون بسیج مداحان مدّ نظر است، بیان کرد: ساماندهی دقیق اعضای مداحان یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن پرداخته شود، چراکه گاهی مادحینی هستند که 20 سال فعالیت دارند اما شناخته شده نیستند، به همین منظور باید بین مداحان ارتباط هر چه بیشتر و بهتر ایجاد شود.

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان نظرآباد در خصوص ارتقای سطح علمی جامعه مداحان تصریح کرد: این امر از طریق برگزاری دوره های مختلف و کارگروه ها و کارگاه های معرفت افزایی که مداحان استان تشکیل می دهند، صورت می گیرد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی واحد بانوان مداحان در شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: این موضوع از جمله مسائل و دغدغه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مداح جامعه هدف بسیاری دارند

بانوان مداح جامعه هدف بسیاری دارند