مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-14سياسي

پیگیری ها نتیجه داد/ برداشت از حساب جاری شهرداری به منظور رفاه حال کارگران


بعد از انتشار خبری مبنی بر عدم دریافت حقوق کارگران شهرداری ایلام طی 3 ماه اخیر و تجمع آن ها، دادگستری برداشت از حساب جاری شهرداری را در جهت آسایش و احترام به کارگران بلامانع اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کارگران شهرداری ایلام روز گذشته در اعتراض به حقوق معوقه خود مقابل دادگستری این شهر تجمع کردند.

کارگران معترض شهرداری ایلام، در پی عدم دریافت حقوق معوقه 3 ماه ی خود، از کار دست کشیدند و مقابل دادگستری این شهرستان تجمع کردند و خواستار رسیدگی مشکلات خود شدند.

در همین راستا علی کمالی مسوول روابط عمومی دادگستری ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: شهرداری ایلام به موجب آرا متعدد محکوم به پرداخت مبالغی در حق اشخاص حقیقی شده که جهت پرداخت بدهی قبلا مهلت ارفاقی یک ساله به این نهاد از طرف دادگستری اعطا شده است.

وی افزود: به علت عدم پرداخت بدهی در مهلت مزبور و عدم معرفی مال توسط شهرداری واحد اجرای احکام مدنی در راستای درخواست محکوم لهم و عمل به تکالیف قانونی خود صرفا حساب عمومی شهرداری را مسدود و حساب جاری این نهاد کماکان مفتوح است.

مسوول روابط عمومی دادگستری ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه پرداخت حقوق کارگران در رونق کسب و کار و تقویت اقتصاد درونزا تاثیر به سزایی داشته، این مهم از أولویت های مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها نتیجه داد/ برداشت از حساب جاری شهرداری به منظور رفاه حال کارگران

پیگیری ها نتیجه داد/ برداشت از حساب جاری شهرداری به منظور رفاه حال کارگران