مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-14اقتصادي

نباید خللی در تامین منابع مالی مدیریت شهری وارد شود


شهردار قم با مهم دانستن ارائه برخی تسهیلات و تخفیف ها به مردم اظهار کرد:در کنار برخی تخفیف ها باید به شیوه نامه های مصوّب شورای اسلامی شهر هم پایبند بود تا مشکلی برای تأمین منابع مدیریت شهری پیش نیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در یکصد و هفتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با بیان اینکه ارائه برخی طرح های تخفیف عوارض به مردم و همچنین ارائه برخی دیگر از تسهیلات باید با إشراف به همه جوانب امر باشد خاطر نشان کرد: بررسی اولیه افزایش حقوق و دستمزدها در سال آینده نشان می دهد تنها در زمینه بودجه جاری سال آینده مدیریت شهری باید یک هزار و 200 میلیون تومان در نظر گرفت و این می تواند به معنای لزوم ارائه بودجه کلی چند برابر این مبلغ برای شهرداری باشد.

وی در واکنش به پیشنهاد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برای ارائه برخی تخفیف ها بویژه در زمینه عوارض گفت: همه می دانیم که در سال جاری با شرایط خاص اقتصادی رو به رو هستیم، اما در عین حال نمی توان از یاد بُرد که موقعیت منابع شهرداری هم باید لحاظ و منبع تأمین این درآمدها نیز باید مشخص و معیّن باشد.

شهرداری قم ادامه داد: ممکن است برخی از دوستان بر این باور باشند که در کنار برخی تخفیف های هرساله به مناسبت ایام 9 دی و 22 بهمن، می توان تخفیف هایی برای موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید خللی در تامین منابع مالی مدیریت شهری وارد شود

نباید خللی در تامین منابع مالی مدیریت شهری وارد شود