مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-14حوادث

سرشماری ها در مناطق حفاظت شده و آزاد اردستان به تعویق افتاده است


امسال تاکنون 35 شکارچی غیرمجاز در شهرستان اردستان دستگیر شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشت.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره محیط زیست اردستان گفت: امسال تاکنون 35 شکارچی غیرمجاز در شهرستان اردستان دستگیر شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشت.

حسین شواخی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت شهرستان با همکاری ماموران نیروی انتظامی روستای ظفرقند طی گشت و کنترل و راهبندان در مسیر زیستگاه های آزاد شهرستان پس از متوقف کردن خودرو پراید و بازرسی از خودرو یک قبضه اسلحه گلوله زنی به همراه لاشه یک راس قوچ وحشی شکار شده و سایر وسایل شکار غیر مجاز را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این خصوص 2 شکارچی غیرمجاز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به پرداخت 250 میلیون ریال جریمه نیز به عنوان ضرر و زیان حیات وحش به نفع دولت محکوم شدند، افزود: پرونده این متخلفین جهت انجام امور اداری تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

رییس اداره محیط زیست اردستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 21 گروه شامل 35 شکارچی غیرمجاز در شهرستان اردستان دستگیر شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری ها در مناطق حفاظت شده و آزاد اردستان به تعویق افتاده است

سرشماری ها در مناطق حفاظت شده و آزاد اردستان به تعویق افتاده است