مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-14سياسي

راه مهندسی، زمینه ساز تربیت نیروی متخصص و متعهد در محیط دانشگاه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان، حمید بالایی در آیین افتتاحیه طرح راه مهندسی سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب انتظارات مشخصی از بسیج دانشجویی دارند که می توان آنها را در دو کلا ن حوزه دسته بندی کرد.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: اولین انتظار، ایجاد یک بستر رشد برای شکل گیری نیروهای تراز انقلاب اسلامی هم در تعهد و هم در تخصص است؛ یعنی بسیج دانشجویی زمینه هایی را برای رشد و تعالی فراهم کند که از قِبَل آن دانشجویان به نیروهای ارزشی و توانمند تبدیل شوند.

بالایی در تشریح انتظار دوم رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی عنوان کرد: انتظار کلان دوم ایشان از بسیج دانشجویی این است که بتواند در حوزه های مختلف تخصصی نقش آفرین باشد و از دانش تخصصی برای حل مسائل انقلاب اسلامی به بهترین نحو استفاده کند.

وی با بیان اینکه رویکرد مسئله محوری از ابتدای سال 98 در بسیج دانشجویی آغاز و اکنون به یک گفتمان تبدیل شده است اظهار داشت: در این شرایط تحولی برنامه های جدید و نوآورانه ای طراحی شد و با همت مدیران استانی و دانشجویان بسیجی در حال پیگیری است؛ یکی از مهمترین این اقدامات برنامه تخصصی برای ایجاد یک سیر رشد تخصصی در دانشجویان بخصوص دانشجویان مقطع کارشناسی بوده است به این مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مهندسی، زمینه ساز تربیت نیروی متخصص و متعهد در محیط دانشگاه است

راه مهندسی، زمینه ساز تربیت نیروی متخصص و متعهد در محیط دانشگاه است