مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 22:552020-12-13سياسي

برای برگزاری شب یلدا «هیجانی» رفتار نکنیم


عضو انجمن جامعه شناسی ایران با تاکید بر اینکه مردم برای برگزاری مراسم شب یلدا نباید از خانه های خود خارج شوند چراکه لازم است مسئولیت اجتماعی خود را به درستی ایفا کنند، - عضو انجمن جامعه شناسی ایران با تاکید بر اینکه مردم برای برگزاری مراسم شب یلدا نباید از خانه های خود خارج شوند چراکه لازم است مسئولیت اجتماعی خود را به درستی ایفا کنند، می گوید: نباید برای برگزاری شب یلدا هیجانی رفتار کنیم چراکه سال های بعد نیز این مراسم را برگزار خواهیم کرد.

    زهرا کمالی دهقان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر با بحران حیات و زندگی روبه رو هستیم، می گوید: حیات یکی از بنیادی ترین موضوعاتی است که بشر در طول تاریخ با آن مواجه بوده و برای به دست آوردن آن جنگیده است، اما زمانی که در سطح اجتماعی بحرانی مانند ویروس کرونا بروز می یابد، تمامی جوامع مجبور به حفظ حیات خود و دیگری می شوند و مسئله از حالت فردی خارج می شود.

وی می افزاید: در واقع در بحران هایی مانند بیماری کرونا، مسئولیت اجتماعی معنادار می شود و بحث اخلاق نیز رنگ بیشتری می گیرد، چراکه اخلاق بر لذت شخصی و منفعت ارجحیت دارد.

افراد در شرایط موجود باید اخلاق را در خود پرورش داده باشند و یکی از مسائلی که باعث می شود تا به دنبال منفعت شخصی خود نباشیم این است که به اطرافیان و عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برگزاری شب یلدا «هیجانی» رفتار نکنیم

برای برگزاری شب یلدا «هیجانی» رفتار نکنیم