مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 16:002020-12-13سياسي

منابع طبیعی جنگل خواری در روستای شکتای ساری را تکذیب کرد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای روستای شکتا ساری در سال 85 تا ابتدای دهه 90 انجام شده و بعضی از مالکان بعد از پیگیری های حقوقی رای دادگاه به نفع خود گرفتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان معاون امور عمرانی استانداری مازندران عصر امروز در جلسه بررسی ساخت وسازهای روستای شکتا ساری با بیان اینکه بسیاری از افراد این روستا، سال های پیش به نفع خود از دادگاه رای گرفته اند، اظهار کرد: بعد از سال 93، تلاش بسیاری برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در استان شد.

وی با تاکید بر اینکه دریا و جنگل امانتی در دست ماست و باید به نسل آینده منتقل کنیم، افزود: با ساخت وسازهایی که به صورت غیرقانونی در روستاهای مازندران برخورد قانونی خواهد شد.

رازجویان با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای روستای شکتا ساری در سال 85 تا ابتدای دهه 90 انجام شده و بعضی از مالکان بعد از پیگیری های حقوقی رای دادگاه به نفع خود گرفتند، تصریح کرد: بنا بر نظر اداره کل منابع طبیعی، جنگل خواری در روستای شکتا ساری تکذیب شده است.

معاون استاندار مازندرام ادامه داد: انتظار می رود رسانه ها در انعکاس یک گزارش، با پیگیری و بررسی تمام جوانب، صحت موضوع را عنوان کنند تا موجب ایجاد تنش در جامعه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی جنگل خواری در روستای شکتای ساری را تکذیب کرد

منابع طبیعی جنگل خواری در روستای شکتای ساری را تکذیب کرد