مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 15:252020-12-13سياسي

جنگل خواری در روستای شکتای ساری تایید نشده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران جنگل خواری در روستای شکتای ساری را رد کرد و گفت: در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز عزم جدی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان عصر یکشنبه در جلسه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با اشاره به ساخت و ساز در برخی روستاهای ساری از جمله شکتا اظهار داشت: دریا و جنگل امانتی در دست ماست و باید به نسل آینده منتقل کنیم و با ساخت و سازهایی که به صورت غیرقانونی در روستاهای مازندران ساخته شده باشند، برخورد قانونی خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای روستای شکتا ساری در سال 85 تا ابتدای دهه 90 انجام شده و بعضی از مالکین بعد از پیگیری های حقوقی رأی دادگاه به نفع خود گرفتند، تصریح کرد: بنا بر نظر اداره کل منابع طبیعی، جنگل خواری در روستای شکتا ساری تکذیب شده است.

وی ادامه داد: انتظار می رود رسانه ها در انعکاس یک گزارش، با پیگیری و بررسی تمام جوانب، صحت موضوع را عنوان کنند تا موجب ایجاد تنش در جامعه نشود.

رازجویان با تاکید بر اینکه ضرورت تزریق نشاط و امید به جامعه و عدم ایجاد تنش احساس می شود، افزود: برای ما در برخورد با افراد، قانون فصل الخطاب است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه حفظ زمین های کشاورزی اولویت استان می باشد، افزود: زمین های کشاورزی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل خواری در روستای شکتای ساری تایید نشده است

جنگل خواری در روستای شکتای ساری تایید نشده است