مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-13بين الملل

جزییات عملیات 6 ماهه مقابله با تروریسم و هلاکت 250 سرکرده داعش در عراق


دستگاه مبارزه با تروریسم امروز، یکشنبه ضمن اعلام تعداد عملیات ویژه این نهاد طی شش ماه گذشته تصریح کرد، بعد از دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح طرح استراتژیک نابودی داعش آماده و تهیه شد.

- دستگاه مبارزه با تروریسم امروز، یکشنبه ضمن اعلام تعداد عملیات ویژه این نهاد طی شش ماه گذشته تصریح کرد، بعد از دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح طرح استراتژیک نابودی داعش آماده و تهیه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز جزییاتی از شمار عملیات ویژه خود طی شش ماه اخیر و تعداد تروریست های داعشی که طی آن دستگیر یا کشته شدند، اعلام کرد.

صباح النعمان ، سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت که مصطفی الکاظمی ، نخست وزیری و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به دستگاه مبارزه با تروریسم عراق دستور داد تا ضمن تداوم فشار بر هسته های تروریستی داعش، برای از بین بردن کامل این گروه و دستیابی به پیروزی های بیشتر، عناصر باقی مانده از داعش را تعقیب و پیگیری کنند.

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق ضمن اشاره به اینکه این دستگاه استراتژی خاصی برای مبارزه با افراط گرایی و گروه های تروریستی آغاز کرده است، توضیح داد که انجام این استراتژی از طریق عملیات ویژه، برق آسا و فوری و هدف قرار دادن مکان حضور عناصر تروریستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عملیات 6 ماهه مقابله با تروریسم و هلاکت 250 سرکرده داعش در عراق

جزییات عملیات 6 ماهه مقابله با تروریسم و هلاکت 250 سرکرده داعش در عراق