مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-13فرهنگي

اولین تجربه سالنامه نگاری تئاتر ایران منتشر شد


«کتاب سال تئاتر ایران 1385» به کوشش تقی اکبرزاده و زیرنظر مجید سرسنگی به عنوان اولین تجربه سالنامه نگاری تئاتر توسط انتشارات نمایش منتشر شد.

- کتاب سال تئاتر ایران 1385 به کوشش تقی اکبرزاده و زیرنظر مجید سرسنگی به عنوان اولین تجربه سالنامه نگاری تئاتر توسط انتشارات نمایش منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کتاب سال تئاتر ایران 1385 به عنوان اولین تجربه در زمینه سالنامه نگاری تئاتر ایران که به مستندسازی فعالیت های آفرینشی، پژوهشی و آموزش تئاتر ایران در تمام مراکز فعال نمایشی در سال 1385 می پردازد توسط دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی (انتشارات نمایش) منتشر شد.

تاکنون هیچ کتاب سالی درباره تئاتر ایران به زبان فارسی منتشر نشده است و کتاب سال تئاتر ایران 1385 اولین کتاب سال تئاتر ایران با اطلاعاتی همچون فعالیت های نمایشی مراکز تئاتر ایران در سال 1385 شامل 548 مرکز اصلی و وابسته و اطلاعات فعالیت های آفرینشی، آموزشی و نگارشی و 5772 عنوان فعالیت نمایشی است.

این کتاب با نگاه توسعه محور به تئاتر ایران تدوین شده است و ساختار آن به گونه ای است تا در تأمین اطلاعات بخش ایران نشریات چندگانه ITI کاربرد داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تجربه سالنامه نگاری تئاتر ایران منتشر شد

اولین تجربه سالنامه نگاری تئاتر ایران منتشر شد