مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-13بين الملل

سه کارزار نافرجام بن سلمان در آستانه روی کار آمدن بایدن


جنگ یمن، محاصره قطر و فعالان اجتماعی زن زندانی ؛ سه پرونده پیش روی «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی است که تلاش دارد هر طور شده آن را به فرجام برساند؛ - "جنگ یمن، محاصره قطر و فعالان اجتماعی زن زندانی ؛ سه پرونده پیش روی محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی است که تلاش دارد هر طور شده آن را به فرجام برساند؛ به ویژه که جو بایدن ، رییس جمهوری منتخب آمریکا به نظر می رسد تسامح کمتری با ریاض درخصوص این پرونده ها داشته باشد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانک جاردنر ، تحلیلگر امور امنیتی بی بی سی در یادداشتی به بررسی سه پرونده مذکور در سیاست خارجی و داخلی عربستان پرداخته است: این روزها برای رهبری عربستان سعودی و به ویژه برای ولیعهد آن محمد بن سلمان که به اسم اختصاری ام بی اس (MBS) در رسانه های غربی شهرت یافته، روزهای ناخوشایندی است.

در داخل کشورش او تا حدی محبوب است، اما در سطح بین المللی نتوانسته نقاب سوءظن را در مورد ادعای نقش اش در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در سال 2018 از بین ببرد.

اکنون دولت جدید آمریکا به رهبری جو بایدن، در حال آماده شدن برای به دست گرفتن قدرت در کاخ سفید است و رییس جمهوری منتخب این کشور، گفته که در مقایسه با سلف خود موضع سختگیرانه تری در مورد برخی مواضع عربستان سعودی اتخاذ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کارزار نافرجام بن سلمان در آستانه روی کار آمدن بایدن

سه کارزار نافرجام بن سلمان در آستانه روی کار آمدن بایدن