مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-13سياسي

آغاز جهادی جدید بعد از 35 سال نخوابیدن


سید غضنفر موسوی جانبازی که 35 سال است نخوابیده حالا بعد از حضور در برنامه بدون تعارف، عرصه جدیدی از رشادت برایش باز شده و با اهدای 25 سری جهزیه به جوانان منطقه به دنبال تاسیس یک خیریه در این راستاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، جانبازان مبارزان خستگی ناپذیری هستند که در راه اعتلای ارزش های اسلامی و سربلندی نظام و انقلاب با تمام وجود از خود ایثار و فداکاری کردند.

جانبازان همچون مولای خود قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) در راه ترویج فرهنگ ناب اسلامی و احیای ارزش ها استوار ماندند.

ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده برای سامان دادن و ثبات بخشیدن به زندگی و اهرمی برای رهایی از گناه و تباهی است.

در سال های اخیر غلبه فرهنگ برگزاری جشن های پر هزینه و توجه به حاشیه های کم ارزش در مقوله ازدواج و تحمیل هزینه های گزاف به طرفین، سبب افزایش سن ازدواج و بروز آسیب های اجتماعی گردیده و مهم تر از همه جامعه را با مشکلات فراوان در زمینه تشکیل خانواده مواجه ساخته است.

در این بین جهیزیه یکی از مهم ترین نیازهای زوج ها برای شروع یک زندگی مشترک است که در این شرایط بد اقتصادی بسیاری از خانواده های کم بضاعت توانایی تهیه آن را ندارند و نیاز به کمک نیکوکاران و خیرین می تواند بسیاری از مشکلات شروع زندگی این زوج ها را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جهادی جدید بعد از 35 سال نخوابیدن

آغاز جهادی جدید بعد از 35 سال نخوابیدن