مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 04:202020-12-13سياسي

اقدام غیراصولی باغ وحش ارم، علت مرگ ماده ببر سفید


در پی اعلام خبر مرگ ماده ببر سفید باغ وحش ارم به نام «کویین» و مطرح شدن فرضیه های مختلف درباره علت این اتفاق، رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جمعه ( 14 آذر ماه) خبر تلف شدن ماده ببر سفید باغ وحش ارم در ساعات اولیه همان روز و براثر نزاع با ببر نر رسانه ای شد.

در گزارش باغ وحش ارم آمده بود که ببر نر روز یکشنبه (9 آذرماه) پس از شکستن و تخریب حصار مجاور محل نگهداری ببر ماده وارد محدوده نگهداری این حیوان شده و به نزاع با آن پرداخته بود.

در این میان اقدام باغ وحش ارم برای جفت گیری ببر نر و ماده ببر سفید، وقوع خطای انسانی و درست بسته نشدن حصار میان دو جایگاه استراحت یا وجود اشکالات در حصار جایگاه ها از دیگر مواردی بود که به عنوان دلایل احتمالی وقوع این حادثه از سوی برخی کارشناسان مطرح شد.

محمد کرمی پس از گذشت 9 روز از این اتفاق در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه علت مرگ با علت اتفاقی که منجر به مرگ ماده ببر سفید ارم شده است دو جنبه متفاوت دارد، توضیح داد: سازمان دامپزشکی باید براساس بررسی ها و آزمایشات انجام شده علت مرگ ماده ببر سفید ارم را اعلام کند اما هنوز نتیجه بررسی ها و علت مرگ این ببر ماده را اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام غیراصولی باغ وحش ارم، علت مرگ ماده ببر سفید

اقدام غیراصولی باغ وحش ارم، علت مرگ ماده ببر سفید