مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-12پزشكي

ارائه خدمات پرستاری در منزل به بیش از 45 هزار بیمار کووید 19


معاون پرستاری وزارت بهداشت از ارائه خدمات مراقبت پرستاری به بیش از 45 هزار بیمار مبتلا به کووید 19 توسط 561 مرکز خدمات مراقبت و مشاروه پرستاری در منزل خبر داد.

- معاون پرستاری وزارت بهداشت از ارائه خدمات مراقبت پرستاری به بیش از 45 هزار بیمار مبتلا به کووید 19 توسط 561 مرکز خدمات مراقبت و مشاروه پرستاری در منزل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مریم حضرتی با بیان اینکه ارائه خدمات مراقبت پرستاری در منزل، کاهش مراجعات و موارد بستری بیمارستانی، کاهش هزینه ها، ارتقای خودمراقبتی بیماران مبتلا و خانواده آنها و افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمت را به دنبال دارد، اظهار کرد: حدود یک هزار مرکز مراقبت پرستاری در منزل مجوز فعالیت دارند که از این تعداد 561 مرکز فعال هستند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت مراکز مشاوره و ارائه مراقبت های پرستاری در منزل و در راستای توانمند سازی، سازماندهی و ارتقای کیفیت خدمات این مراکز، دستورالعمل نحوه مراقبت از بیماران مبتلا به کووید 19 در منزل و همچنین، بسته استاندارد خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در مبتلایان به کووید 19 خفیف با مشارکت واحدهای مختلف صف و ستاد تدوین و ابلاغ شده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت عنوان کرد: مراکز مشاوره و ارائه خدمات مراقبت های پرستاری در منزل، به رغم مواجهه با چالش های بسیار در پاندم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پرستاری در منزل به بیش از 45 هزار بیمار کووید 19

ارائه خدمات پرستاری در منزل به بیش از 45 هزار بیمار کووید 19