مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-12سياسي

5کتاب که ستون های موفقیت و راه رسیدن به آن را به شما معرفی می کند


برای پیمودن یک مسیر نه چندان ساده، داشتن راهنما و نقشه راه ضروری است و نویسندگان کتاب های موفقیت که خودشان قبلا مسیر رسیدن به موفقیت را پیموده اند، - بهترین راهنمای شما خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، در این مطلب به شما پنج کتاب معرفی می کنیم که اصلی ترین نکات رسیدن به موفقیت در زندگی را با روش های جذاب و کارآمد به شما آموزش خواهند داد.

1.

معجزه انضباط فردی داشتن یک نقشه ذهنی منظم و انضباط فردی در زندگی روزمره دو نکته مهم برای رسیدن به موفقیت هستند؛ در حقیقت هر دوشی این نکات با یکدیگر رابطه دارند و بدون یکی، دیگری امکان پذیر نیست؛ یعنی بدون داشتن ذهنی منظم، زندگی فردی منظم نمی شود و برعکس.

در کتاب معجزه انضباط فردی، برایان تریسی به عنوان یکی از موفق ترین و ثروتمندترین مردان جهان که کتاب های متعددی برای نشان دادن راه های موفقیت نوشته و سخنرانی های انگیزشی زیادی دارد، از راهکارهای خوبش برای رسیدن به انضباط می گوید؛ یکی از مهم ترین لازمه های رسیدن به موفقیت.

واقعیت این است که شما نمی توانید به موفقیت برسید اگر هر روز دیر سر کار می رسید، ساعت مطالعه تان مشخص نیست، برای سلامت تان وقت نمی گذارید و روی روابط تان کار نمی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5کتاب که ستون های موفقیت و راه رسیدن به آن را به شما معرفی می کند

5کتاب که ستون های موفقیت و راه رسیدن به آن را به شما معرفی می کند