مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-12ورزشي

آمادگی 120 هزار تخت در مراکز مراقبت سلامت در سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی در مورد جزییات این خبر گفت: در بحث ایجاد مراکز مراقبتی سلامت اولویت اول استفاده از هتل ها و مهمانسرا های دولتی است که تا به الان در اختیار گرفته ایم و در فاز های بعدی هتل .

- دکتر پیرحسین کولیوند رییس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا (طرح شهید قاسم سلیمانی) از آمادگی 120 هزار تخت در مراکز مراقبت سلامت در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، رییس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی در مورد جزییات این خبر گفت: در بحث ایجاد مراکز مراقبتی سلامت اولویت اول استفاده از هتل ها و مهمانسرا های دولتی است که تا به الان در اختیار گرفته ایم و در فاز های بعدی هتل ها و مهمانسرا های گردشگری خصوصی و پس از آن خوابگاه ها و بعد مساجد، زائرسرا ها و سالن های ورزشی را در نظر گرفته ایم که ظرفیت قابل توجهی از سوی همه دستگاه ها به ما اختصاص داده شده است.

دکتر کولیوند گفت: با همکاری و همراهی همه دستگاه ها، تاکنون 120 هزار تخت در 1800 مرکز مراقبت سلامت در سراسر کشور شامل هتل ها، مهمانسرا ها و زائرسرا ها به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص و توسط دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 120 هزار تخت در مراکز مراقبت سلامت در سراسر کشور

آمادگی 120 هزار تخت در مراکز مراقبت سلامت در سراسر کشور