مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-12ورزشي

سریال ادامه دار شکست های هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر


هندبالیست های مردان نفت و گاز گچساران در سومین روز از مرحله اول دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر بازی را به ذوب آهن اصفهان واگذار کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران،  در سومین روز  از مرحله اول دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور به میزبانی شهر شیراز در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واقع در شهر صدرا با شرکت 12 تیم آغاز شد.

 در این دوره از مسابقات تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران به مصاف حریف خود تیم  ذوب آهن اصفهان  رفت  که  در این دوره از  مسابقات تیم ذوب اهن اصفهان  با  کسب نتیجه 37 به22  ر تیم هندبال نفت و گاز گچساران  غلبه کرد.

 گفتنی است، در اولین دیدار تیم هندبال نفت و گاز گچساران در دور برگشت  به مصاف  تیم ستارگان دشتستان رفت و در این دوره از مسابقات با کسب نتیجه 24 بر 21   ستارگان دشتستان بوشهر شکست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با انجام 6دیدار و کسب 2 امتیاز در رده پنجم گروه اول این مسابقات قرار گرفته است.

تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران  در مرحله رفت این  مسابقات نتوانسته بود نتایجی را کسب کند اما این تیم ناگزیر به حضور در دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران است و اولین پیروزی را در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال ادامه دار شکست های هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر

سریال ادامه دار شکست های هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر