مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 23:102020-12-11سياسي

بیانیه هشدارآمیز نمایندگان ادوار مجلس درباره ی برجام و آینده ی روابط ایران و آمریکا


نمایندگان ادوار مجلس طی بیانیه ای تاکید کردند: در حالی که اسراییل و کشورهای عربی منطقه نگران بازگشت امریکا به برجام و کاهش فشار بر ایران هستند رفتار مجلس در تصویب قانونی زیر عنوان؛ - اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها؛ درحالی که ایران با کاهش تعهدات درمیدان عمل گام های معنادار برداشته و بازگشت به تعهدات برجامی را با انجام تعهدات برجامی سایر کشورها گره زده است نوعی کج سلیقگی سیاسی تلقی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ بیانیه مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی درباره ی برجام و آینده ی روابط ایران و آمریکا را در ادامه می خوانید: به نام خداوند جان وخرد با درود به ملت بزرگ ایران : 1-مردمان سرزمین ما همانند مردم سایر مناطق جهان ودرمواردی با حساسیت بیشتر شاهد رقابت های انتخاباتی ووعده های نامزدهای هردو حزب جمهوریخواه ودموکرات درامریکا بوده و رفتارها واقدامات وبرنامه های هردو طرف را مورد توجه جدی قرار داده اند.

خروج ترامپ از برجام وبسیاری از توافق های بین المللی وتحریم های گسترده وفشارهای سیاسی برایران دراین سالها؛ امریکا و موضع گیری های ترامپ را در راس توجه جامعه ایرانی قرار داده است.

ترامپ در پیگیری فشار حداکثری وگسترش تحریم ها همه توان خویش را به کار گرفته وتنگناهای بسیاری را برکشور ما تحمیل کرده است 2- بازگشت به پیمان اقلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه هشدارآمیز نمایندگان ادوار مجلس درباره ی برجام و آینده ی روابط ایران و آمریکا

بیانیه هشدارآمیز نمایندگان ادوار مجلس درباره ی برجام و آینده ی روابط ایران و آمریکا