مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 21:552020-12-11اقتصادي

روند ترمیم واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل دشتستان تسریع می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، روند ترمیم و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در شهرستان دشتستان تسریع می شود.

- حمید حیدری بریدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی و ثبت خسارت های سیل دشتستان بر عهده بنیاد مسکن بوده که این اقدام در سریع ترین زمان با حضور اکیپ های متعدد انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: مرحله پاکسازی و لایروبی مناطق سیل زده استان بوشهر با حضور دستگاه های مختلف انجام شد و اکنون این مرحله نیز به پایان رسیده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ترمیم و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده سیل اخیر را به سرعت آغاز می کنیم.

حیدری بریدی ادامه داد: در همین راستا برای بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی پرونده هایی تشکیل و برنامه ریزی و اقدام لازم برای بازسازی همه واحدهای خسارت دیده انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای تسریع در روند ساخت و ساز و ترمیم واحدهای مسکونی افزود: تلاش داریم تا رسالت خود را در این زمینه به صورت کامل انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ترمیم واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل دشتستان تسریع می شود

روند ترمیم واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل دشتستان تسریع می شود