مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-11سياسي

استاد کیاست پور معتقد بود ترویج علم باعث از بین رفتن شبه علم می شود


یک مدرس فیزیک و نجوم و دانشجوی دکتر کیاست پور در بزرگداشت این استاد، گفت: پروفسور کیاست پور معتقد بود که ترویج علم باعث از بین بردن خرافات و شبه علم و رشد معنویت، - ایسنا/اصفهان یک مدرس فیزیک و نجوم و دانشجوی دکتر کیاست پور در بزرگداشت این استاد، گفت: پروفسور کیاست پور معتقد بود که ترویج علم باعث از بین بردن خرافات و شبه علم و رشد معنویت، نشاط و امید در جامعه می شود.

مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان به مناسبت سالگرد درگذشت پروفسور احمد کیاست پور- استاد نجوم و اخترفیزیک و مروج علم ستاره شناسی و هفته پژوهش و ترویج علم شامگاه گذشته (پنج شنبه-20 آذماه) میزبان برگزاری وبینار آموزشی با موضوعات مختلف در زمینه ترویج علم نجوم شد.

پروفسور احمد کیاست پور پس از تحمل یک دوره بیماری در سن 86 سالگی در 16 آذرماه سال 1398 درگذشت و از خود یادگارهای بسیاری در زمینه ترویج علم نجوم و تربیت اساتید این حوزه بر جای گذاشته است.

دکتر احمد کیاست پور هفتم خرداد 1312 در اصفهان متولد شد و تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در اصفهان گذراند و در شهریور 1334 در کنکور دانشگاه تهران در رشته فیزیک پذیرفته شد و زیر نظر استادانی چون دکتر کمال الدین جناب، دکتر محمود حسابی و دیگران دوره سه ساله کارشناسی را گذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد کیاست پور معتقد بود ترویج علم باعث از بین رفتن شبه علم می شود

استاد کیاست پور معتقد بود ترویج علم باعث از بین رفتن شبه علم می شود