مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-10اجتماعي

شهروندان هشترودی از دورهمی های شب یلدا خودداری کنند


مردم از دورهمی های خانوادگی به خصوص در شب یلدا جلوگیری کنند، چراکه اگر فاصله ها رعایت نشود، موج چهارم کرونا در منطقه شیوع پیدا کرده و صدمات جبران ناپذیری خواهد زد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: مردم از دورهمی های خانوادگی به خصوص در شب یلدا جلوگیری کنند، چراکه اگر فاصله ها رعایت نشود، موج چهارم کرونا در منطقه شیوع پیدا کرده و صدمات جبران ناپذیری خواهد زد.

امین امینیان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان هشترود، از ابتلای 1068 نفر از اهالی این شهرستان به کرونا خبر داد و افزود: بر اثر شیوع کرونا، 40 نفر از شهروندان فوت کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ماموران آموزش دیده شهرداری، به خاک سپرده شدند.

وی افزود: بیشترین آمار ابتلا به کرونا در ادارات مربوط به شبکه بهداشت و بیشترین آمار ابتلای کرونا در روستاها نیز مربوط به روستای عجمی به تعداد 30 نفر است.

وی با بیان اینکه 92 درصد از مبتلایان به کرونا در هشترود بهبود یافته اند، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا ویروس، از 2531 نفر در شهرستان هشترود نمونه برداری شده است.

امینیان ادامه داد: همکاری مردم در قطع کردن زنجیره شیوع کرونا موثر است، بنابرین مردم نباید نسبت به وضعیت زرد موجود خوشبین باشند، چراکه این وضعیت دارای ثبات نبوده و بسیار شکننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان هشترودی از دورهمی های شب یلدا خودداری کنند

شهروندان هشترودی از دورهمی های شب یلدا خودداری کنند