مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-10پزشكي

اداره بنیاد مسکن شهرستان دنا پلمب شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از پلمب ادراه بنیاد مسکن شهرستان دنا در جهت به اجرا در آوردن محدودیت های جدید(طرح عظیم حاج قاسم سلیمانی) خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از پلمب ادراه بنیاد مسکن شهرستان دنا در جهت به اجرا در آوردن محدودیت های جدید(طرح عظیم حاج قاسم سلیمانی) خبر داد.

ظفر پریسای گفت: در جهت به اجرا در آوردن طرح جدید محدودیت ها در قالب طرح عظیم حاج قاسم سلیمانی و دستورالعمل های جدید کشوری اداره بنیاد مسکن شهرستان دنا به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی(تجمع بیش از حد ارباب رجوع در یک مکان و رعایت نکردن فاصله اجتماعی) توسط نیروهای بهداشت حرفه ای شهرستان، سپاه پاسدران و نیروی انتظامی پلمب شد.

وی افزود: بازرسی توسط تیم پرتلاش بهداشت حرفه ای و محیط در سطح شهرستان روزانه تا زمان پایان بحران کرونا ادامه خواهد داشت و در صورت برخورد با کمترین نقض پروتکل های الحاقی از وزارت بهداشت کشور برخورد جدی خواهد شد.

همچنین محمدباقر شایان، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات شورای سلامت شهرستان و استان در خصوص به اجرا در آوردن محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان ها با وضعیت های مختلف چنانچه صنف، نهاد و اماکن عمومی پروتکل های بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره بنیاد مسکن شهرستان دنا پلمب شد

اداره بنیاد مسکن شهرستان دنا پلمب شد