مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-10ورزشي

مرگ جنجالی ترین فوتبالیست خاورمیانه


بازیکن سرشناس تیم ملی عربستان و باشگاه الاهلی در سن 69 سالگی درگذشت؛ بازیکنی که در زمان خودش تبدیل به یکی از بزرگترین جنجال های فوتبال خاورمیانه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ورزش سه، روز گذشته امین دابو ، بازیکن سابق باشگاه الاهلی و تیم ملی عربستان پس از گذراندن یک دوره بیماری از دنیا رفت.

بازیکن جوان سنگالی که پیش از پیوستن به دانشگاه الازهر برای مطالعه مبانی دین اسلام، فعالیت ورزشی خود را در کشور مصر آغاز کرد.

او فوتبال را در محله های قاهره آغاز و در اوایل دهه هفتاد میلادی یکی از ستاره ها و شاید اصلی ترین ستاره فوتبال مصر شد و با این تیم بازی های زیادی در کشورهای مختلف انجام می داد و پیشنهاداتی نیز حتی از باشگاه های فرانسوی داشت اما یک اختلاف مالی با باشگاه اسماعیلی باعث شد تا ستاره پرطرفدار فوتبال مصر دست به یک انتقال جنجالی بزند.

امین دابو که به عنوان ادامه تحصیل به عربستان رفته بود با وساطت عبدالله الفیصل و همچنین در نهایت مداخله انورسادات رییس جمهور وقت مصر در یک انتقال جنجالی با باشگاه الاهلی به توافق رسید و گرانترین نقل و انتقالات خاورمیانه رقم خورد.

داستان انتقال او جالب است چرا که پس از اختلافات مالی که با باشگاه مصری داشت و در سفر به عربستان با مقامات این کشور تماس گرفت و در نهایت تصمیم بر این شد که به الاهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ جنجالی ترین فوتبالیست خاورمیانه

مرگ جنجالی ترین فوتبالیست خاورمیانه