مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:252020-12-09اقتصادي

برای حفاظت شهر کرمان در برابر سیل به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است


در شرق 13 بند سنگ سیمانی بهره برداری و آب خوبی پشت آنها نگهداری می شود که قنات ها و سفره ها را تغذیه می کند و این طرح باید تکمیل شود و برای پخش سیلاب این طرح ها نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار داریم که با تکمیل کار کرمان در برابر سیل حفظ می شود.

- ایسنا/کرمان معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: در شرق 13 بند سنگ سیمانی بهره برداری و آب خوبی پشت آنها نگهداری می شود که قنات ها و سفره ها را تغذیه می کند و این طرح باید تکمیل شود و برای پخش سیلاب این طرح ها نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار داریم که با تکمیل کار کرمان در برابر سیل حفظ می شود.

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی امشب 19 آذرماه در دیدار استاندار کرمان با رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور با اشاره به فعالیت های آبخیزداری منابع طبیعی در استان کرمان طی سه سال گذشته اظهار کرد: استان کرمان خاستگاه حوادث طبیعی زیادی از جمله آتش سوزی، هجوم شن های روان، سیل و بیابان زایی است که در زمینه مبارزه با شن های روان کارهایی از جمله مالچ پاشی، نهال کاری و .

انجام شده است.

وی افزود: جنگل کاری در ورودی رودبار اقدام خوبی بود که حتما پدیده خیلی خوبی در آینده خواهد بود و 1000 هکتار جنگل کاشته شده است.

موسوی تصریح کرد: بندهای خاکی، سنگ و ملاتی در استان باعث محافظت از شهرهای بحرانی در برابر سیلاب ها شده و شهر کرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حفاظت شهر کرمان در برابر سیل به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است

برای حفاظت شهر کرمان در برابر سیل به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است