مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-09سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی از کرسی های آزاداندیشی حمایت می کند


این سازمان از کرسی های آزاداندیشی در مسیر مطالبه گری بر اساس مکتب انقلاب و حضرت امام (ره) حمایت خواهد کرد و عدم توجه به این مکتب بسیار زیانبار است.

- در مسیر مطالبه گری بر اساس مکتب انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) سازمان تبلیغات اسلامی از کرسی های آزاداندیشی حمایت می کند رییس سازمان تبلیغات اسلامی: این سازمان از کرسی های آزاداندیشی در مسیر مطالبه گری بر اساس مکتب انقلاب و حضرت امام (ره) حمایت خواهد کرد و عدم توجه به این مکتب بسیار زیانبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ظهر امروز 19 آذر 99، نشست خبری به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام علی ثقفی مسئول بنیاد و فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در ساختمان مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست اظهار کرد: متأسفانه ما از عدم اهتمام کافی نسبت به مکتب انقلاب اسلامی - بدون هرگونه شائبه سیاسی - خسارت های زیادی را متحمل شدیم و سازمان تبلیغات اسلامی موظف به حمایت از تبیین مکتب امام (ره) و انقلاب اسلامی است و این جزو وظایف ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی است لذا ما از هر تلاشی برای تحقق ضرورت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی از کرسی های آزاداندیشی حمایت می کند

سازمان تبلیغات اسلامی از کرسی های آزاداندیشی حمایت می کند