مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-09سياسي

گسترش همکاری علمی رایسست و ISC با دانشگاه های افغانستان


در وبینار مسؤولین مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با رؤسای دانشگاه های افغانستان ضمن تاکید بر اهمیت ارتقاء سطح کیفی نشریات این دانشگاهها بر گسترش همکاری های علمی بین دانشگاه های افغانستان و دو مرکز فوق تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدجواد دهقانی، رییس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) امروز در وبینار بین این مرکز و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با رؤسای دانشگاه ها و مسؤولین نشریات کشور افغانستان ضمن ابراز رضایت خاطر و سپاس از روسای دانشگاه ها، مسئولین نشریات و سایر مدیران حاضر در این وبینار بین المللی اظهار کرد: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و ISC، دو نهاد بین المللی هستند که با امضای تفاهم نامه های مختلف علمی با دانشگاه ها یا موسسات پژوهشی، خدمات علمی و تحقیقاتی شان را تبادل می کنند.

وی در ادامه افزود: مرکز منطقه ای با در اختیار داشتن بزرگ ترین پایگاه مقالات تماماً فارسی در کشور، فعالیت هایش را تنها به کشورهای منطقه محدود نکرده است.

همان طور که این دو مجموعه علمی، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب را تحت پوشش خدمات جامعه علمی ایرانی قرار داده اند، این توانایی و قابلیت را دارند تا خدمات شان را در اختیار کاربران، اساتید، پژوهشگران و اساتید دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری علمی رایسست و ISC با دانشگاه های افغانستان

گسترش همکاری علمی رایسست و ISC با دانشگاه های افغانستان