مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-09اقتصادي

3 کمپانی رکورددارِ تولید زباله پلاستیکی در جهان


کوکاکولا برای سومین سال متوالی بعنوان بدترین کمپانی آلاینده محیط زیست به خاطر تولید زباله پلاستیکی در جهان شناخته شد و پس از آن هم پپسی و نستله از دیگر پیشگامان در تولید این آلاینده هستند.

- کوکاکولا برای سومین سال متوالی بعنوان بدترین کمپانی آلاینده محیط زیست به خاطر تولید زباله پلاستیکی در جهان شناخته شد و پس از آن هم "پپسی" و "نستله" از دیگر پیشگامان در تولید این آلاینده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک بررسی سالانه توسط گروه زیست محیطی Break Free From Plastic ، تقریبا 350 هزار قطعه پلاستیک از 55 کشور جمع آوری و مشخص شد که محصولات کوکاکولا - از جمله مارک های فانتا و اسپرایت - رایج ترین زباله های پلاستیکیِ مارکدار در محیط زیست هستند.

زباله های محصولات کوکاکولا در 51 کشور از 55 کشور جهان پیدا شده و زباله های پلاستیکی پپسی نیز در 43 کشور از این 55 کشور جهان دیده شده است.

گروه Break Free From Plastic از 15 هزار داوطلب محلی برای بررسی زباله های پلاستیکی یافت شده در سواحل، پارک ها و خیابان های شهری در کشورهایی از جمله کلمبیا، کره جنوبی، تانزانیا و اسپانیا کمک گرفت.

از 346 هزار و 494 قطعه زباله پلاستیکی جمع آوری شده 63 درصد از مارک های شناخته شده و باقی آنها از بیش از 5000 مارک مختلف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کمپانی رکورددارِ تولید زباله پلاستیکی در جهان

3 کمپانی رکورددارِ تولید زباله پلاستیکی در جهان