مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-09ورزشي

درخانه ورزش کنید و هدیه بگیرید


رقابت در فضای مجازی با مسابقه بازی و ورزش در خانه بمناسبت شب یلدا آغاز شد.

- مسعود شریعتی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تعطیلی ها و محدودیت های ایجاد شده برای مهار موج سوم شیوع کرونا در استان، گفت: برای جبران کاهش فعالیت های حرکتی مردم و ایجاد اوقات مفرح در جمع خانواده های یزدی مسابقه بازی و ورزش در خانه بمناسبت شب یلدا بر بستر فضای مجازی آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: هیات های ورزشی استان در ایام کرونا با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی موفق عمل کرده اند و با سوق دادن ورزشکاران تحت پوشش خود به این مسابقه نیز می توانند کمک کننده این اداره کل برای رونق هرچه  بیشتر ورزش در خانه باشند.

وی آیتم های این مسابقه را انجام حرکات ورزشی در خانه و ابداع حرکات جدید بیان کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه، ویدئوهای خود را که حداکثر در زمان دو دقیقه تهیه شده در فضای مجازی به شماره 09900371550 ارسال کنند تا این ویدئوها برای رأی گیری در پیج اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به نشانی @varzeshjavanan_yazd منتشر شود.

شریعتی آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را 25 آذرماه عنوان کرد و گفت: به قید قرعه 10 هدیه به شرکت کنندگان و به ویدئوهایی که بیشترین رأی (لایک) را در پیج @varzeshjavanan_yazd بدست آورند به ترتیب هدایای نقدی پنج م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخانه ورزش کنید و هدیه بگیرید

درخانه ورزش کنید و هدیه بگیرید