مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-09اقتصادي

برنامه ریزی برای خانه دار شدن 7 هزار متقاضی مسکن در فارس


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه برای خانه دار شدن حدود 7 هزار متقاضی مسکن مددجویان و محرومان در استان برنامه ریزی شده است، گفت: در سفر تابستانی معاون رییس جمهور به فارس سهمیه 3500 واحد به فارس اختصاص یافت.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه برای خانه دار شدن حدود 7 هزار متقاضی مسکن مددجویان و محرومان در استان برنامه ریزی شده است، گفت: در سفر تابستانی معاون رییس جمهور به فارس سهمیه 3500 واحد به فارس اختصاص یافت.

عطاءالله زمانی چهارشنبه 19 آذر در دیدار با فرماندار شهرستان خرامه افزود: مازاد بر این سهمیه از محل منابع بنیاد مسکن و کمک خیرین و نیکوکاران و اعتبارات دولتی برای پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک های بلا عوض بهره گیری خواهد شد تا مددجویان و نیازمندان در این استان صاحب سرپناه مناسب شوند.

او با اشاره به اینکه 116262 مددجوی تحت پوشش بهزیستی و 2 هزار و 891 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) متقاضی مسکن مددجویی در استان فارس هستند، گفت: در قالب این طرح علاوه بر برنامه ریزی برای خانه دار شدن این متقاضیان برای ایجاد سرپناه مناسب جهت 2 هزار و 846 نفر از نیازمندان که زیر پوشش نهادهای حمایتی نیستند هم برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای خانه دار شدن 7 هزار متقاضی مسکن در فارس

برنامه ریزی برای خانه دار شدن 7 هزار متقاضی مسکن در فارس