مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-09اقتصادي

تاکید بر شفاف سازی بودجه در خصوص مطالبات تامین اجتماعی


رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی شفاف سازی بودجه 1400 در خصوص پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و همسان سازی حقوق بازنشستگان را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: - رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی شفاف سازی بودجه 1400 در خصوص پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و همسان سازی حقوق بازنشستگان را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: بودجه امنیت شغلی و معیشتی کارگران و مستمری بگیران را فراهم کند.

فتح اله بیات در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی لایحه بودجه 1400 و سهم کارگران و بازنشستگان از آن اظهار کرد: با مطالعه ای که در خصوص لایحه بودجه داشتیم، مبلغ 90 هزار میلیارد تومان جهت پرداخت به سازمان تامین اجتماعی، حمایتهای اجتماعی، بیمه شدگان خاص و معلولان و .

در نظر گرفته شده است ولی مشخص نیست که چه میزان از این اعتبار بابت بدهی دولت به تامین اجتماعی یا بخشهای دیگر است، در حالی که طبق قانون و تعهداتی که دولت دارد باید سالانه مبلغی از این بدهی پرداخت و به طور شفاف اعلام شود که قرار است از طریق مبالغ ریالی پرداخت شود یا از طریق واگذاری دارایی ها و املاکی که بازدهی ندارد.

وی افزود: تامین اجتماعی یک سازمان عریض و طویل است که هم باید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را بپردازد، هم بخش درمان کارگران و بازنشستگان را تامین کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر شفاف سازی بودجه در خصوص مطالبات تامین اجتماعی

تاکید بر شفاف سازی بودجه در خصوص مطالبات تامین اجتماعی