مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-09سياسي

خدمت به معلولان وظیفه تمام مسئولان است


جامعه معلولان حق و حقوقی دارند و شهروند این جامعه هستند و نباید با چشم ترهم به آنان نگاه کنیم بلکه باید خدمت به آنان را وظیفه خود بدانیم و در رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا صبح امروز در نشست صمیمانه با نمایندگان تشکل های مردم نهاد افراد دارای معلولیت استان کردستان، اظهار کرد: ما مدعی نیستیم که می توانیم مشکلات جامعه معلولین را کامل حل کنیم اما تا آنجایی که توانسته ایم تلاش کرده تا بخشی از آنها را رفع کنیم و با انتصاب مشاور معلولین ارتباط خوبی با این قشر گرفته ایم.

وی افزود: آنچه که باید فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها باید به آن توجه کنند انتخاب مشاور از جامعه معلولان است تا بتوانند مشکلات این قشر را از طریق آنان دریافت کنند.

استاندار کردستان ادامه داد: دغدغه و مشکلات این قشر باید توسط تمام مسئولان رسمی شناخته شود و رسانه ها و صدا و سیما نیز در راستای بیان مشکلات این قشر تلاش کنند.

مرادنیا یادآور شد: در بحث مناسب سازی شهرها باید با شهرداری ها هماهنگ شد و زمینه ای فراهم شود که اگر هر معلولی خواست بتواند به راحتی در سطح جامعه تردد کند و این عزتی است که به این جامعه باید داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به معلولان وظیفه تمام مسئولان است

خدمت به معلولان وظیفه تمام مسئولان است