مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-09سياسي

تصویب اعتبار جاده رابر- درآلو در مجمع شرکت ملی مس


نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه گفت: با پیگیری های مستمر و بازدید میدانی از مسیر ارتباطی رابر، درآلو، تخصیص اعتبار برای احداث این جاده مهم انجام شد و در نهایت در مجمع شرکت ملی مس مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، صمدلله محمدی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر رابر اظهار داشت: شهرستان رابر، زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با وجود نیروهای انسانی موفق و کارآمد در سراسر کشور نمونه است و ظرفیت مدیریت در سطح ملی را دارد.

نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وحدت و انسجام می توانیم بیشترین پیشرفت را داشته باشیم، گفت: یکی از دلایل مهم عقب ماندگی شهرستان رابر این است که افراد توانمند انرژی خود را مقابل همدیگر گذاشتند.

وی همچنین با اشاره به محرومیت منطقه رابر و عدم توسعه متوازن و گاهای کم توجهی های صورت گرفته گفت: پیگیری های لازم برای دریافت کمک از محل ارزش افزوده نیز انجام و قول مساعد گرفته شده است.

محمدی با اشاره به اینکه جاده رابر، درآلو به کرمان از مهمترین اقدامات حیاتی برای شهرستان رابر است، گفت: با پیگیری های مستمر، تشکیل جلسات مرتبط با موضوع در وزارت صمت و دعوت از مدیر هیات عامل وقت ایمیدرو،  بازدید میدانی از این مسیر ارتباطی، تخصیص اعتبار برای احداث این جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار جاده رابر- درآلو در مجمع شرکت ملی مس

تصویب اعتبار جاده رابر- درآلو در مجمع شرکت ملی مس