مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-09اقتصادي

تصویب 4 طرح در کارگروه زیربنایی چهارمحال و بختیاری


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تصویب چهار طرح در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری استان خبر داد.

- صغری محمدعلیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از تصویب چهار طرح در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: طرح پارکینگ ماشین آلات سنگین شهر نقنه در بخشی از اراضی واقع در حریم این شهر به مساحت دو هکتار به تصویب رسیده است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین طرح مکان یابی آرامستان شهر لردگان در بخشی از اراضی ملی واقع در حریم این شهر به مساحت بیش از هفت هکتار مورد تقاضای شهرداری این شهر در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری استان مصوب شد.

وی اضافه کرد: طرح پرواربندی بره در اراضی ملی واقع در بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ به مساحت یک هزار و 300 مترمربع و همچنین طرح پرورش گوسفند داشتی در اراضی ملی بخش لاران شهرستان شهرکرد به مساحت یک هزار و 100 مترمربع از دیگر موارد مورد بحث در جلسه بود که در نهایت به تصویب اعضای کارگروه رسید.

محمدعلیزاده با اشاره به طرح هادی شهر بازفت توضیح داد: کلیات این طرح با نرخ رشد 83/2 و جمعیت پیشنهادی دو هزار و 738 نفر در افق 1410 مورد تصویب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 4 طرح در کارگروه زیربنایی چهارمحال و بختیاری

تصویب 4 طرح در کارگروه زیربنایی چهارمحال و بختیاری