مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-08بين الملل

لاوروف: مسکو و برلین باید در روابط فیمابین بازنگری کنند


وزیر امور خارجه روسیه امروز در دیدار با هیئت نمایندگان یکی از احزاب سیاسی آلمان اعلام کرد: مسکو و برلین باید در روابط فیمابین بازنگری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز سه شنبه در دیدار با هیئت نمایندگان حزب سیاسی آلترناتیو برای آلمان (AfD) اعلام کرد که لازم است دو کشور در روابط خود بازنگری کنند.

وزیر امور خارجه روسیه در این خصوص گفت: سفر شما به روسیه فرصت خوبی است تا چنین مذاکراتی ادامه یافته و به نقاط مشترک دیگری نیز نگاه شود.

ما شما را عاملی برای حفظ روابط با آلمان می دانیم؛ روابطی که باید بازنگری شده یا شاید بر اساس گفته های این روزها دوباره تنظیم شود.

سرگیی لاوروف در ادامه اضافه کرد که بسیاری از مشکلات جدی که به طور مرتب نیز افزایش می یابند، میان مسکو و برلین به وجود آمده و انباشته شده اند.

گفتنی است، روابط میان روسیه و آلمان با دخالت های مکرر آمریکا به ویژه پس از حادثه آلکسی ناوالنی (منتقد مسکو) با مشکلاتی مواجه شد.

آلکسی ناوالنی از منتقدین دولت مسکو است که چند ماه پیش حین سفر با هواپیما دچار بیهوشی شد و سپس از روسیه به آلمان انتقال یافت.

بعدها اروپایی ها مدعی شدند که وی با عامل اعصابی که فقط روسیه روش تهیه آن را می داند، مسموم شده است! آمریکا از سوی دیگر مایل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: مسکو و برلین باید در روابط فیمابین بازنگری کنند

لاوروف: مسکو و برلین باید در روابط فیمابین بازنگری کنند