مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-08پزشكي

پاندمی کووید یک حادثه 11 سپتامبر برای سلامت عمومی است


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پاندمی موجود را مشابه حادثه 11 سپتامبر معرفی کرد و گفت: پاندمی فعلی یک حادثه 11 سپتامبر برای سلامت عمومی است.

- ایسنا/اصفهان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پاندمی موجود را مشابه حادثه 11 سپتامبر معرفی کرد و گفت: پاندمی فعلی یک حادثه 11 سپتامبر برای سلامت عمومی است.

دکتر حسین شهبازی امروز (سه شنبه- 18 آذماه) در وبینار آموزشی به مناسبت هفته پژوهش با عنوان آموزش بهداشت و ارتقای سلامت محله محور در پیشگیری از کووید 19 ، با موضوع اینفودرمی که به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اینفودمی به وفور بیش از حد اطلاعات درست و نادرستی گفته می شود که طی یک همه گیری اتفاق می افتد و به شیوه ای مشابه اپیدمی، از طریق سیستم های اطلاعات دیجیتال و فیزیکی بین انسان ها گسترش می یابد.

وی افزود: مردم در هنگام اپیدمی ها به اطلاعات دقیق نیاز دارند تا رفتار خود را تغییر دهند، در چنین شرایطی یافتن منابع قابل اعتماد برای افراد سخت و دشوار می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در اینفودمی مشابه اپیدمی؛ اطلاعات با سرعت از طریق روش های به هم پیوسته از جمله وب، رسانه های دیجیتال و اجتماعی، برنامه های چت، تلویزیون، رادیو و سایر کانال های ارتباطی گسترش و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاندمی کووید یک حادثه 11 سپتامبر برای سلامت عمومی است

پاندمی کووید یک حادثه 11 سپتامبر برای سلامت عمومی است