مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-08فرهنگي

بچه ها برای نوشتن الهام بخش هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مینو کریم زاده در ویژه برنامه ی نقد کتاب پیش از بستن چمدان در گروه مجازی حال خوش خواندن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با بیان این مطلب گفت: - کریم زاده معتقد است بچه ها همواره برای نوشتن الهام بخش اند و برای همین تلاش می کنم زمان نوشتن تمام حواسم به آن ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مینو کریم زاده در ویژه برنامه ی نقد کتاب پیش از بستن چمدان در گروه مجازی حال خوش خواندن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با بیان این مطلب گفت: نظر منتقدان برای هر نویسنده ای مهم است، اما نظر مخاطبان برای من اهمیت ویژه تری دارد.

وی افزود: به اعتقاد من اگر کتابی در رویداد های مختلف برگزیده شود و جایزه بگیرد، اما نتواند در دل بچه ها جایی باز کند آن اثر موفق نبوده و مخاطب خودش را درست نشناخته است.

عضو شورای نوجوانان انتشارات کانون، رسالت یک نویسنده برای نوجوان را شناخت دنیای نوجوانی و پرداختن به مسائل روز آن ها دانست و یادآور شد: اگر درباره گذشته های دور هم بخواهد بنویسد باید با زبان نوجوان امروز باشد تا بتواند با او ارتباط برقرار کند.

او زبان و لحن مناسب را تنها کلیدی دانست که می تواند قفل زنگ زده گذشته را باز کند گفت: درغیر این صورت بچه ها پشت در بسته ی موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه ها برای نوشتن الهام بخش هستند

بچه ها برای نوشتن الهام بخش هستند