مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-08حوادث

مدیرعامل آتش نشانی با دستفروش فداکار حادثه کلینیک سینا اطهر دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس مهدی داوری صبح امروز در دیدار با دستفروش فداکار حادثه کلینیک سینا اطهر که با غیرت و جوانمردی با شنیدن صدای کمک خواهی تعدادی از افراد گرفتار در آتش وارد ساختمان شده و جان چندین نفر را نجات داده بود دیدار و .

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در دیدار با عنایت آزغ ، از فداکاری و تلاش وی برای نجات افراد گرفتار در کلینیک سینا اطهر قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مهندس مهدی داوری صبح امروز در دیدار با دستفروش فداکار حادثه کلینیک سینا اطهر که با غیرت و جوانمردی با شنیدن صدای کمک خواهی تعدادی از افراد گرفتار در آتش وارد ساختمان شده و جان چندین نفر را نجات داده بود دیدار و با اهدای لوح سپاس از تلاش این مرد جوان تجلیل کرد.

عنایت آزغ جوان 24 ساله اهل روستای باوج بخش ابوالفارس استان خوزستان است که برای امرار معاش در تهران مشغول دستفروشی است و در روز حادثه در نزدیکی کلینیک در حال کسب روزی بود.

گفتنی است، در پایان این دیدار دوستانه که مدیرمنطقه سه عملیات (امیر مهدیانی)، میر رحیم حسینی (مشاور رسانه) و محمد صائبی (مدیر دفتر) نیز حضور داشتند، این هموطن فداکار، کاور آتش نشان داوطلب سازمان آتش نشانی را با افتخار به تن کرد و به عضویت داوطلبانه سازمان آتش نشانی تهران درآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آتش نشانی با دستفروش فداکار حادثه کلینیک سینا اطهر دیدار کرد

مدیرعامل آتش نشانی با دستفروش فداکار حادثه کلینیک سینا اطهر دیدار کرد