مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-08اقتصادي

رفع بلاتکلیفی طرح های عمران شهری مهریز با 15 میلیارد تومان


برای تکمیل 10 طرح اصلی عمران شهری مهریز به 150میلیارد ریال بودجه نیاز است که این امر همکاری مسوولان استان یزد، افراد خیر و سرمایه گذاران محلی را می طلبد.

- ایسنا/یزد شهردار مهریز گفت: برای تکمیل 10 طرح اصلی عمران شهری مهریز به 150میلیارد ریال بودجه نیاز است که این امر همکاری مسوولان استان یزد، افراد خیر و سرمایه گذاران محلی را می طلبد.

امیر حمزه زارع زاده در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: تعدادی میدان و معابر و ساماندهی ورودی شهر از جمله طرح های نیمه تمام عمران شهری مهریز هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این طرح ها نیز بر حسب ضرورت و برای رفاه حال شهروندان 32 طرح ترافیکی در حوزه شهری برنامه ریزی و پیش بینی شده که برای تحقق آنها به بودجه نیاز است که البه بعد از برآوردها هزینه ها، اعلام می شود.

این مسئول اظهار کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام و ترافیکی جزو اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر مهریز است ولی به خاطر کافی نبودن بودجه همچنان بلاتکلیف مانده و لازم است که مسئولان استان، بیشتر شهرداری را حمایت کنند.

زارع زاده از دیگر اولویت های شهرداری مهریز را رسیدگی به مبلمان شهری که جزو مطالبات مهم مردم و مسوولان محلی است، ذکر کرد و یادآور شد: در این خصوص امسال کارهایی در سطح محلات شهر انجام شده ولی باید جدی تر با همکاری مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع بلاتکلیفی طرح های عمران شهری مهریز با 15 میلیارد تومان

رفع بلاتکلیفی طرح های عمران شهری مهریز با 15 میلیارد تومان