مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-07بين الملل

ماجرای فریادی که عمرو موسی بر سر صدام کشید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عمرو موسی دبیرکل پیشین اتحادیه عرب در کتاب اخیر خود با عنوان سنوات الجامعه العربیه (سال های اتحادیه عرب) که در دست چاپ است، - دبیر کل اسبق اتحادیه عرب در کتابی که قرار است به زودی درباره خاطراتش منتشر شود، جزییات تلاشش برای جلوگیری از حمله آمریکا به عراق را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عمرو موسی دبیرکل پیشین اتحادیه عرب در کتاب اخیر خود با عنوان سنوات الجامعه العربیه (سال های اتحادیه عرب) که در دست چاپ است، جزییاتی از مجادله لفظی با صدام دیکتاتور معدوم عراق پیش از حمله آمریکا به این کشور منتشر کرد.

به نوشته روزنامه القدس العربی ، وی در این کتاب دو فصل 63 صفحه ای را به تلاشهایش برای جلوگیری از آغاز جنگ نخست خلیج فارس، حمله آمریکا به عراق و سپس تلاشهایش در روند سیاسی این کشور پس از سقوط رژیم صدام می پردازد.

موسی درباره نحوه دیدارش با صدام و تلاش برای متقاعد کردن او برای موافقت با بازگشت بازرسان بین المللی به عراق می نویسد که چندین بار با صدام حسین دیدار و تلاش کرده تا دو طرف را به پای میز مذاکرات بیاورد.

وی می گوید: در هنگام گفتگو، کنترل اعصابم را از دست دادم و سر او (صدام) فریاد زدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فریادی که عمرو موسی بر سر صدام کشید!

ماجرای فریادی که عمرو موسی بر سر صدام کشید!