مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-07فرهنگي

مهرجویی «لامینور» را امسال به جشنواره ی فیلم فجر می دهد؟


17 آذر سال گذشته در آستانه 80 سالگی داریوش مهرجویی از جای خالی فیلم جدیدش «لامینور» در جشنواره فجر نوشتیم؛ فیلمی که کرونا اکران آن را هم به تعویق انداخت و شاید سرنوشتش به جشنواره فجر امسال برسد.

- 17 آذر سال گذشته در آستانه 80 سالگی داریوش مهرجویی از جای خالی فیلم جدیدش لامینور در جشنواره فجر نوشتیم؛ فیلمی که کرونا اکران آن را هم به تعویق انداخت و شاید سرنوشتش به جشنواره فجر امسال برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش مهرجویی - یکی از بنیانگذاران موج نو سینمای ایران - امروز 81 ساله شد؛ فیلمساز کهنه کاری که آخرین فیلم اکران شده اش اشباح در سال 93 بود و سال گذشته فیلم جدیدش با نام لامینور را به جشنواره فجر نداد و می خواست آن را یکراست برای اکران آماده کند.

لامینور به تهیه کنندگی رضا درمیشیان یکی از متقاضیان اکران نوروز 99 بود که با تعطیلی سینماها بر اثر شیوع کرونا، برنامه ریزی ها برای نمایش آن منتفی شد.

این فیلم سال گذشته حاشیه هایی بر سر عدم حمایت فارابی داشت که در نهایت منجر به یک جدال رسانه ای میان تهیه کننده و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد.

لامینور آنطور که در خبرها آمده دومین فیلم مهرجویی درباره موسیقی با آهنگسازی کریستف رضاعی و خوانندگی کاوه آفاق است و شاید این فیلم خاطرات تلخ سنتوری را از خاطر مهرجویی کم کند؛ همان فیلمی که در جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرجویی «لامینور» را امسال به جشنواره ی فیلم فجر می دهد؟

مهرجویی «لامینور» را امسال به جشنواره ی فیلم فجر می دهد؟