مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-07اقتصادي

تعطیلی 25 شرکت کاغذی صندوق بازنشستگی کشوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکبر افتخاری در ویدئویی که از طریق صفحه اینستاگرامی صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد به تشریح استراتژی ها و عملکرد اقتصادی این صندوق پرداخت و اظهار کرد: - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بالغ بر 25 شرکت کاغذی را تعطیل کردیم و وضعیت خروج از بنگاه داری به خوبی و به شدت پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکبر افتخاری در ویدئویی که از طریق صفحه اینستاگرامی صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد به تشریح استراتژی ها و عملکرد اقتصادی این صندوق پرداخت و اظهار کرد: صندوق بازنشستگی از دو بال کنار هم تشکیل می شود؛ نخست بال بیمه ای است.

ماهانه کسوراتی از کسور پردازان و شاغلین کسر و بابت سرمایه گذاری به حساب صندوق بازنشستگی واریز می شود و یک عملیات بیمه ای در اینجا صورت می گیرد.

وی افزود: یک بال دیگر سرمایه گذاری و بخش اقتصادی است که مهم است و دست کمی از بخش بیمه ای ندارد.

منابعی که از محل کسورات جمع آوری شد باید سرمایه گذاری شود و در چرخه فعالیت های اقتصادی قرار بگیرد تا منفعت هایی حاصله در قالب حقوق و مستمری به بازنشستگان برگردد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه عملیات مربوط به فعالیت های اقتصادی یکی از مهمترین ارکان فعالیت صندوق بازنشستگی را تشکیل می دهد گفت: باید برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 25 شرکت کاغذی صندوق بازنشستگی کشوری

تعطیلی 25 شرکت کاغذی صندوق بازنشستگی کشوری