مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-07سياسي

اعطای گرنت پژوهشی خیام نیشابوری به اعضای هیات علمی و دانشجویان


موسسه فرهنگی آوای هوشمند سخن (ترجمیک) گرنت پژوهشی خیام نیشابوری به اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی اعطا می کند.

- موسسه فرهنگی آوای هوشمند سخن (ترجمیک) گرنت پژوهشی خیام نیشابوری به اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی اعطا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روابط عمومی موسسه فرهنگی آوای هوشمند سخن (ترجمیک) درباره گرنت پژوهشی خیام نیشابوری نوشته است: کلید دسترسی به دانش روز جهان برای پژوهش و تحقیق ترجمه آن علم و دانش است.

به عبارتی ترجمه از زبانی به زبان دیگر احتمالاً پیچیده ترین فعالیت و دشوارترین بازی فکری است که تاکنون تکامل عالم هستی تولید کرده است.

در دو دهه اخیر تلاش زیادی در زمینه رونق پژوهش و دانش در کشور انجام شده است و خوشبختانه توانسته ایم به کمک تلاش محققان دانشگاه های سراسر کشور، به رتبه 15 جهان از نظر تولید علم (رده بندی اسکوپوس سال 2019) برسیم.

مسلماً یکی از نکات ضروری برای گسترش دانش و پژوهش، تدوین و انتشار مقالات و مستندات علمی است.

در همین راستا، موسسه فرهنگی آوای هوشمند سخن (ترجمیک) که در مرکز رشد فناوری های پیشرفته پارک علم و فناوری دانشگاه شریف مستقر است، گرنت پژوهشی خیام نیشابوری را به اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه ها و همچنین دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی اعطا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گرنت پژوهشی خیام نیشابوری به اعضای هیات علمی و دانشجویان

اعطای گرنت پژوهشی خیام نیشابوری به اعضای هیات علمی و دانشجویان